TILLBAKA FRÅN MIN PAUS

hej alla noll läsare som jag gissar på att jag har nu? men nu är jag tillbaka igen, tror jag? om jag hinner så kommer jag blogga ganska ofta i alla fall.
här är lite som hänt på sistone, det har hänt väldigt mycket i alla fall. men lägger bara ut lite grann utav det.


har fått världens bästa pojkvän,<3
älskar dej mest sebban, du är allt! <3
du gör min dag, du får mig alltid att le och må som bäst,<3<3<3
du är underbar!<3

en kul kväll hos amela, party! :D<3

party hos jcccc:D har tyvärr bara denna bilden

spenderat en sjukt mycket rolig tid med denna bästa tjejen!<3 saknar det<3

en fotodag med sandra<3<3

hahah, sötis sandra! :D<3

glömde säga, har köpt ny kamera med:)


en skitkul natt med sandrabäst<3

en verkligen bäst dag i skolan med coolingarna i klassen!
ah, bilden är inte så seriös!

skolan in my (L)  haha:)

haha, fråga mig inte vad amanda har på huvudet!

fråga mig inte igen vad söt amanda gör! :D

älskardejamanda<3

mina älsklingar,<3<3<3

spenderat en massa tid med älsk,<3<3

<3<3<3

har varit i halmstad hos min syster! hos denna lilla ungen melwin!
ungen som aldrig kan sluta le! :D

kan man inte älska han?!  jag älskar han mest iaf! <3<3<3

va bjuden till min syster som är till vänster, till hennes killes bror mickes
fest, vad kan man säga mer än, årets fest i halmstad verkligen!<3
sjukt kul! tre rätters mat, sen va det party! sjukt kul! va ungefär 170 personer,
alla uppklädda som drottningen ungefär :) alla talen va såklart bäst!
tack micke!:)

elin therese!<3

mitt hårrrrrrrrrr!

några vid mitt bord!:)

dagen efter va det frukost på hotell scandic, mkt gott!
melwin på bilden med skorna lite fel där? haha

så söt, kan man inte bara äta upp han!?:D

nu minne för livet kallar jag detta!
becca jag sandra och maria vår lilla extra mamma drog till göteborg
och bodde på vandrahem, och sen gick vi på tokiohotel på fredagen!
gud, min hals efter det, kunde knappt prata haha!<3 vi hade verkligen hur
kul som helst denna helgen! älskar er tjejer, ni är bäst!<3 sen på lördagen va det
shopping!!!

becca jag påväg till göteborg!

jag becca på konserten, och självklart köpte vi en tokiohotel tröja!
tokiohotel i våra hjärtan, dom är bäst! oh dom är inget emoband!

så bäst!!<3<3

gud jag älskar verkligen dom!<3

vet inte varför det blev såhär på bilden! men najs är den! :)

jag och sandra!! :D<3

becca jag! :)<3

självklart ser jag kenza och ropar på sandra och becca högt som tusan
och vi springer ut som tre galningar! haha

<3<3

jag sandra!:)

årets fest än så länge enligt mig! linn fyllde år, gratttis till henne!
verkligen hur kul fest som helst! B Ä S T rent ut sagt!
va omkring 30 stycken!:)

alle akwasi prince!

ida oskar:D

alle sandra,<3

elin cissi sötisar:)

sebban,<3

DANSAAAA!!

jonte johan jag!

keps gänget blev vi helt plötsligt!:D

jonte jag!

ida och födelsedagsbarnet linn! :)

jc villo ida

ida & linn

haha :D




i fredags va det linn, sen lördag va det hos emma massa folk.
sen på söndagen va det halmstad en sväng till therese:) perfekt helg!
söndagen åkte vi till halmstad, umgicks, åkte till arenan och åt med
sen kom hem vid fem så kom sebban!<3<3 tack för dagen!


jag sandra, idag i skolan!:)


jag och syrran idag efter skolan, vi gick och köpte godissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0