FREDAG

hejsan alla snyggingar :D
Idag va det fotodag i skolan, vi hade ingen lärare på syslöjden, så jag becca sandra amanda tog massa kul kort!
bäst dag i skolan verkligen! haha :) ganska slappt, amanda och dom som har varit i auschwitz redovisade. och sen i torsdags va han benny hos oss, han var en av de överlevande från auschwitz, tror aldrig jag hört ungefär 80 elever sitta så tyst och stilla. fytusan, tycker verkligen synd om han. om allt han upplevt.
men i alla fall, sen kollade vi på nån film, pianisten hette den, varade i två och en halv timme eller nåt? alla fick typ ont i röven. haha, egentligen är det en sorgsen film och det tyckte jag med i början, men sen i slutet blev det långtråkigt. jag ida becca amanda sandra hade kul i alla fall

















älskar er tjejer!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0