TACKFÖRALLTTJEJER

tack för allt tjejer i fredags!
allt började med att jag tog med amela till värnamo, jag uppehöll henne medan de andra fixade iordning massa hemma hos henne. amela anade verkligen ingenting! så bäst är jag på att luras med! jag och amela gick på stan i en halvtimme eller nåt? sen orkade ingen av oss och gå längre det va så kallt med, så vi gick och satte oss på stigs, (fik) satt där och pratade massa! haha orkar inte skriva mer om det nu, men tack för dagen verkligen! har alltid kul med dej amela! älskar dej! amanda kom med sen! :)
men i alla fall, jag lyckades dröja ut på tiden, och så åkte vi hem till henne, så var dom andra i källaren och satt helt tysta. och så hade amela glömt nyckeln haha. så typiskt, så skulle vi gå runt hela huset och kolla om varandan va öppen, så trodde jag att nån skulle komma och synas. och sen gick amela förbi källaren på utsidan och tänkte rycka i dörren, men jag hann hindra henne som tur va! men så kom i alla fall hennes mamma och låste upp, så fick jag lura ner amela i källaren i alla fall, vilket va lite svårt! men så gick hon in i fel dörr och där låg det allas kläder typ och sånt. amela säger: men louise? detta är inte mitt? jag säger: men kom hit! hahaha
så öppnade hon den andra dörren!! blev ganska lyckat ändå! tror inte att hon fattade det riktigt när hon öppnade fel dörr. :Dhaha
så åt vi och sen va det praty på gång! bäst va det verkligen! tack för kvällen tjejer! älskar er! minne för livet<3
sebban och karl kom en liten stund med!
kisss from louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0