HEY YOU

glömde säga att i måndags var jag med mickan sandra och skulle fixa vår dans till gympan, men det gick inte så bra, vi bara satt och babblade.
sen i tisdags var jag med martina!! gjorde hamburgare och satt och pratade ut om allt! tack för att du alltid ställer upp tinii! sen kom issasnygging med! :D vi hann inte göra så mycket för dom skulle på deras "tantgympa" haha. så skulle bussen gå 25 trodde vi, men den gick 48. men sebban kom och gjorde mig sällskap.<3 det va askallt! så satt det två gubbar på andra sidan som va läskiga tyckte jag då, men det tyckte inte sebban, fattar inte varför han inte gjorde det? dom va läskiga!

kissss from louise

Kommentarer
Postat av: fanny

SV: tack så mycket lousie! :D

2010-01-14 @ 16:12:48
URL: http://fansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0