30 december

idag fyller min älskling 15 år! becca, eller kockarN kanske jag ska säga!

du är som en ängel som föll från himmeln
från himmeln till mig
ett mirakel som föll till mig

kan inte beskriva dej med ord becca, så otrolig är du. tack för alllt du har gjort för mig, och kämpa vidare!
becca är världens underbaraste, som hon själv måste inse.
hon är vacker som hon är, va dej själv becca, för du är otrolig<3
jag har kommit henne närmare och närmare, och hon är det bästa man kan ha
jag ser upp till dej, kommer aldrig glömma alla minnen med dej becca, speciellt inte halmstad!!
det är det bästa jag gjort! den otroliga tid vi hade tillsammans med sandra också.
alla minnen vi har, kan räkna upp så sjukt många roliga och bästa minnen med dej men det skulle ta tid, och därför vill jag säga tack.
hon är tjejen som har haft det tufft, och även om jag inte förstår,
det gör nog ingen annan heller, men jag försöker och jag finns för dej det vill jag att du ska veta.
jag vill att du ska fortsätta att kämpa för min skull, för allas skull. för min och sandras mest. du måste fatta hur mycket du betyder för mig, du är ååh, hur ska man säga, jo ett ord som du vet vad det betyder, det är det största ord man kan säga, vänkärlek som vi sa, det ordet betyder allt bra som finns. det ordet är bara inte ett ord, det är en betydelse som är så stor som du aldrig kan ana. har nog aldrig för den delen mött en så stark person som henne, hur kan hon klarat alt hon har gått igenom egentligen? finns bara endel som klarar och det är såna som becca, starka och modiga!

vill bara fortsätta skriva allt bra om dej, men alltid finns det ett slut.
i alla lägen dag och natt är min stjärna gumman.
jag älskar dej oerhört mycket
hoppas du vet det! <3<3<3<3

NÅGRA av alla bilder från halmstad<3<3<3<3<3 och en annan till<3























kebab house <3


godmorgon





hallands väderö


hahaha!<3


vårat kära maxi <3<3 hahah





älskar er tjejer<3

tylösand <3




after beach


stranden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0