DÅLIGUPPDATERING?

vet dålig jag är på att blogga!
men mitt påsklov var superbra! :) på torsdagen kom melwin till oss, saknat han verkligen! sen kom sebban till mig på kvällen med! mys på det<3 va med lite folk på lördagen? eller fredag, nåt av det va det. va hos lovisasöt! började med att jag sov över med sebban från söndag till måndag, hur mys som helst! sen är det så att jag tyvärr inte kommer ihåg vad jag gjorde på veckan?! vet inte varför? ska kolla på kameran sen så kommer jag nog på det. helgen var jag i bredaryd om jag inte minns fel, på fredagen, så skulle vi grilla men det blev inte så mycket av det, men vi försökte i alla fall tända en brasa, men det gick som det gick, inte bra då. men mysigt va det i alla fall, fast väldigt kallt!
sen på lördagen åkte jag till sebban, och var där till åtta eller nåt, sen gick jag till martina där syrarn amela och issa även var!
sen på söndagen var det plugg hela dagen till det stora so provet, eller nästan. nån mer än jag som alltid blir hungrig när man pluggar?
hoppas alla hade ett bra påsklov, för det hade jag!

kisss from louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0