värnamo powerrrrr!

hejsan! :D
idag va det prao, fatta ont jag har i mina fötter!? kunde knappt gå, hahha!
va med becccciii i värnamo, sen mötte vi bella och sofie och så gick vi och fikade, så kom emma med. va på stan och lite sånt, askul va det iaf. sen åkte bella och sofie hem. så skulle jag becca emma åkao ch träffa några i postsjön. becca skjutsade mig och emma, ont i asssset som fan? så himla kul va det! becca cyklade och slet medan vi bar asatt och skrattade för att vi va rädda för becca körde som en galning! hahha! sen träffade vi tre stycken, vet inte vad dom hette, eller jag kommer inte ihåg, vet att en va jätte lik en (i) antecknar ni det eller?
sen efter det skulle vi hitta till gymmet? vi visste verkligen inte vart det låg, för vi skulle åka med beccas syster hem. vi frågade runt massa asså :) hahha.
sen åkte vi hem, så va det hem och titta på idol (Y) bäst är det! :)

kissssss from louise!


Kommentarer
Postat av: fanny

svar: tack så mycket! jag tror den heter Casio Exilim EX-S10 inte helt säker men jag tror de, ingen systemkamera iallafall utan en vanlig jätte bra är den! :)

2009-09-19 @ 21:52:20
URL: http://fansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0