tisdag!

hejsan!
vaknade hos sandra idag. asså hennes säng är den skönaste jag sovit i! ville inte stiga upp! va trött som aset! menmen, man måste ju. lånade en tröja av hankypanky (sandra) sen så hann vi knappt äta, fick bara bli en macka! menmen. skolan va jättekul idag med. jag gillar faktiskt den! eller inte lektionerna, men allt annat! :)
va hos amanda på rasten med, vet inte vad vi gjorde! :) nu hinner jag inte skriva mer, tog massa bilder, men dumma sladden är borta!
och imorgon sälj sigges biljetterna!!!! hoppas man får asså! så man kan shaka ass! det bästa som finns ju! dansadansadansa! vill verkligen ha biljett! men dom ska ju lottas ut? varför ska dom det?! tycker jag inte, men brukar ha tur i lottning, fråga bara elin min syster! hahaha! men kommer säkert ha otur med detta bara för det!
men aja, nu hinner jag inte skriva mer! lägger ut på min siggesklänning snart med!
pusss! :)


dagens outfit:
linne hm: 129kr? lånad av sandra :)
jeansleggings gråa




ska åka till amanda
den grå silvriga är amandas.


hemma hos amanda!


jag har sääämst humor! :D

jonte robin inne i nåt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0