tisdag!

helllllo! :D
assså säger bara wohoo! idag, shit vilken dag asså! den har varit den bästa verkligen :D så sjukt kul i skolan så det knappt är sant :D först orientering, gick väl ganska bra, men tråkigt va det. men sen efter det hade vi en lektion bara, fysik! mitt nya favoämne :D asså vår klass pratar hela tiden, hon blir as arg men vi pratar lika mycket ändå, och skrattar hela tiden gjorde jag! :D så sjukt kul vi hade, eller några av oss då :D:D:D inte endel boooring people ;)
jag amanda sandra ska hålla i uppvärmningen på skoljoggen inför heeeela skolan plus mer! fatta pinsamt fast kul :D så skulle vi öva :D asssså shiit vad kul det va! går inte änns förklara! så bäst är vi :D asså detta är den bästa dagen ever i skolan! :D:D:D så kul jag har haft! har saknat det!
och sen va det farmor efter skolan, som vanligt proppar hon i mig mat :D sen va det konfa återträff! :D:D så sjukt kul! bella, vår präst sa: att jag hade glömt bort att ni va så högljudda. ni pratar ju hela tiden, går inte överrösta er ju! nu har man ju en lugn konfa grupp, men hur kul är det då? oh vara tysta hela tiden? sen efter det så stannde jag becca elin emma utanför, och shit! asså aldrg skrattat så mycket, så kul hade vi! ni kan inte föreställa er :D
men sen när jag kom hem så va det inte lika kul längre.
säger bara en sak, i vår ålder, vad går det ut på? alla snackar skit, alla pratar skit, vrf är alla så tjuriga och mensar sönder? vrf kan man inte bara få leva livet, utan att alla håller på och sprida rykten när dom inte änns vet nåt, och varför ska alla bry sig om vad man gör, ha kul istället :D:D:D det är min poäng (Y)
ha det bra!
kissss from louise :D
bilder kommer ! :D


Kommentarer
Postat av: lovisa

de e rätt louise, ha kul :D<3

2009-09-30 @ 20:41:15
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se
Postat av: johanna

you go girl;D<3

2009-09-30 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0