bredaryd goes powerrrr!

helllllo!
idag va det sista prao dagen på skomagasinet! :(:(:( det har verkligen varit bäst! :D idag va det extra kul asså! branca är för skön hon! :D älskar den kvinnan asså! haha. :) sen pia med, hon är också hel skön! :D hoppas allt går bra, kommer sakna dom verkligen! :( nu börjar skolan med :( fan va tråk asså! back to school med! massa läxor och skit! :( sen åt jag johan mickan amanda på lilla krogen! :D tog ett tag innan vi kunde bestämma oss, men sjukt goott va det! mums på det! vi gänget som ätit på appla ju :D fast robin va inte med :( fråga mig inte varför! aja! sen efter praon kom jc och karl :D helt förvånad blev jag, så gick vi och fikade, sen hände det en kul grej som jag inte kan ta här :D hahah! sen efter det va jag med sandra, sen kom karl jc robin en stund :D jag sandra lagade tacos sen när karl jc skulle hem och äta med! så bäst är vi :D louise: sandra? vilken skål ska jag ta? sandra svarar: fråga mamma det vet väl inte jag! :D jag frågar sandras mamma, hon förklarar :D asså känner mig verkligen hemma där. :D hahah! jag är NINJAAA med, eller hur robin? :D så kul va det, sandrasandrasandra, du är så kul du :D HAHAHHA! verkligen kul dag! åkte hem ganska tidigt, sen gjorde jag inte så mycket, nu sitter jag här och tråkar vid msn eller nåt? så kul va? :D not! :( ska kanske kolla på film kanske? eller sovaaaaa. får se!
kisssss from louise!
baby, you're a dreammaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0