städning!

chaa chaa bloggen!
vaknade idag i stugan, vi fick inte upp dörren till det andra huset där dubbelsägen va, så hmm, så fyra stycken låg på en madrass, och en i soffan. sandra låg i soffan först, sen så tvinga jag henne att byta. hahah. sen kunde jag siva vanligt :D
hoppas inte våra grannar hörde allt igår asså! fullt ös :D:D
sen så städade vi och plockade upp allt. sen gick vi ut och gick, det behövde vi verkligen asså! gick till en sjö eller nåt.
nu ikväll kom becca sandra en stund, åt baguetter och så. sen skulle dom hem, vet inte varför, menmen :)
och har inte kunnat göra nåt ikväll för hade ingen skjuts eller nåt, och fick inte för jag va ute igår heller! så arg är jag!
aja, vi ses! bilder kommer senare! :)
amanda och lovisa kommer hem från polen inatt med!wihooo! :D dom har ju varit där med massa andra skolor och kollat på förintelsen och massa sånt! har saknat er brudar, hoppas ni hafr det bra! :)
kissss from louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0