shopping me like!

hallllåja boys and girrrrls! :D

idag va det prao! :D idag va det kul, men ändå inte så mycket och göra? kom bara in lite nya skor. fixade massa, tror jag packat upp allt och flyttat på massa i hela affären snart? haha!
träffade massa folk idag som man kände igen med! tummen upp! sen efter praon gick jag på stan lite, köpte lite saker, lägger upp imorgon på vad, orkar inte det nu. dåligt va? haha. sen träffade jag lovisa och becca en stund med, sen åkte jag hem och va med sandra, tummen upp på det med! sen träffade vi karl robin jc, så fucking kul va det! shit! när vi skulle gå till ica, jag skrattade hela tiden. sandra bara, har du druckit eller vad? hahaha! menmen :D sen va det hem, och nu sitter jag här och bloggar ;) ska gå och lägga mig tidigt idag, eller jag kanske inte orkar det. får se :D
kisssskisssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0