party ♥ mig

hejsan alla! :D
fredagkväll åkte jag och fixade i min farmors stuga som jag skulle få låna, sen åkte jag hem och duschade, och sen kom sandra till mig så skulle vi fixa oss! så kom karl och jc hem till mig med! :D så skulle jag och sandra raka benen, sandra skärde sig på rakhyveln!! fy asså! det slutade aldrig blöda heller! stackars sandra asså! sen så fixade vi oss färdigt, så åkte vi till stugan! :D så kom johanna, elin syrran, ida, johan jonte! :D
assså säger bara en sak! bästa kvällen på länge!!
jag ida sandra johanna elin ägde sönder natten! synd att dom andra inte kunde sova där! menmen. party all night long! :D fy fan! vilka minnen och allt! :D
bilder kommer senare, för johanna har dom! :)
tackar ännu en gång, allt va sååååå kul och bäst och underbart! johanna och jag dansar till högsta volym! elin? hmm, vad gör hon egentligen? jo, ligger på golvet eller nåt :D sandra kan inte sluta sjunga! och ida pooosarN :D
kissss from louise!

såhär såg man ut!
siggesklänningen :) men sigges blev ju inställt! fast det kanske är framflyttat! :D så får väl ha den då med, det gilalr vi :D


partyyyy! :D
klänning från nelly: 500kr


coola vi är <3


sandra johanna, partypinglor! :D


ida sandra!
sandra gapar hela tiden :D:D

ohhh, sandra kan hålla munnen stängd :D


jc e biffffffff! :D


elin syrran! hahaha


ida! :D


johanna johan jonte


sandra jag! hahhaha :D


love!


en självklar pose avslutar kvällen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0