nu är det dags för fredagsmys!

hellllo boys and girls! :D
idag va det sista dagen på vecka, jo fredag! :D nästa vecka är det prao på skomagasinet igen! och nu när ja slutade idag, så fick jag ett par skor :D ett par uggs, asså fick välja vilka jag ville, så hade jag lagt undan för skulle ju köpa vinterskor. så köpte jag ett par till för det! :D dom är så himla gulliga där asså, kärlek till dom! :)
sen efter praon så mötte jag upp sandra, sen så tog vi bussen hem, så väntade vi på gunnarsson som skulle höra av sig, för vi skulle vara med han och alle! men det bleb inget, synd!
men vi va med johanna becca istället! sjukt rolig kväll asså! hände så mycket roligt att det inte går skriva här, men tack för en underbar kväll! :D:D sen sov jag hos sandra, äkta power är det! :D


daaaamp :D


älskar er brudar!


kysssssssssssssssss




<3







bilderna från beccca :D
tack! :)


vi åt pizzzzza! :D


smexxxxxiiie becca :D:D



uggsen! :D
400kr! :) så fick man dom! :)


köpte dom här! vanliga höstskor, alltid bra att ha (Y)
skomagasinet: 400 kr




Kommentarer
Postat av: fanny

ja den är verkligen jätte bra jag älskar den! :)

tack så mycket louise din blogg är fin!

2009-09-20 @ 10:57:36
URL: http://fansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0