moppen är min!

tjaaaaaaaa! :D
moppen är minminmin! :D först tänkte jag ha en yamaha aerox men fanns ingen tillräckligt nära, menmen! nu är denna lilla pinlgan min, min beauty! :D:D:D:D:D han hade trillat med den en gång, sen hade de bytt alla kåpor, och massa mer! :D och den är jätteväl skött verkligen! ingen rispa på hela moppen, eller nån skada, bara gått 260 mil! :D det bara glänser om den :D jag blev helt kär i den :D hämtar den imorgon :D men får ju inte köra den än på länge! :( menmen!
kisss from louise :D



my beauty! :D:D:D:D
erskänn det glänser om den :D


pärlan :D


ser ju bara, kunde spegla mig i den :D hahah


ohh, jag längtar tills imorgon när vi ska hämta den :D:D:D



oj, vad är klicka för att se nästa bild? lite suddig bild med xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0