onsdag!

hejsan! :D
skola idag! hittar fortfarande inte min sak till mobile så jag kan lägga in bilder!!!!! arg blir jag! vet inte vart jag lagt den!!
aja, skolan började med musik, tråk! sen spanska, tråk det med! sen bild, ganska kul! sen hade jag elevens val, idrott, gjorde inte så mycket, hade ingen lärare. så såldes siggesbiljetterna idag med!!! dom kommer lottas ut, och imorgon får jag reda på det! vill verklige gå! och bara dansaaaa! det är hur kul som helst! sen hade jag en till elevens val, kul som fan va det! ingen lärare, i början och i slutet. hehehhe, mirre har lärt sig att stava nu ju, glassbil som är så svårt och stava, och multiplikation med! duktigt av han!
och våran klass äger! endel av oss i alla fall! :D hahah!
sen så är becca bäst på att skriva dikter! helt sjukt bra!
ha det bra! puss hej!
lägger in bilderna nu, har hittat min kamerasak!:D:D:D






amanda på spanskan! :D


syrran, och johanna min party pingla ville inte vara med xd


lovisa söt! :D alla vet att lovisa är så jäkla söt! :)







Kommentarer
Postat av: loviiisa

hahaha louise va e detta för bild:O hade itne sett den innan hahah:D<3

2009-11-02 @ 05:14:23
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0