gårdagen, måndag!

hejsan!
dålig uppdatering jag vet, men igår så va skolan bäst, så kul vi har verkligen, vår klass, jag amanda sandra johan jonte robin, vi är bäst asså! har alltid kul med er, våra lektioner asså, inget slår det! :D på biologin behövde jag verkligen jobba, men sandra den pratkvarnen kan ju aldrig vara tyst! pratar hela tiden, och då kan man ju inte låta bli själv, så fick inte så mycket gjort! satt och pratade massa minnen! fy säger jag bara! nej, men louise amanda robin sandra vid ett bord, det går ju egentligen inte asså! LARS blir det ju med kom jag på nu! :)
kommer inte ihåg vad jag hade mer för lektioner. va på ässet med och köpte godissss! mums på det! och johan går och rimmar massa, så kul är det. asså den pojken, vart får han allt ifrån egentligen! kul är det i alla fall!

sen va skolan slut, så följde jag med sandra hem så skulle jag sova hos henne! så skulle vi åka moppe dagen efter till skolan med några andra, men sandra va så förskyld stackaren! så åkte vi ner till anneberg och fikade! :D askul va det! pratade och så. sen va vi med när karl rakade av sitt hår! det blev rikigt bra, jag fick klippa portfrisyr med hans hår, jag och robin, så kul det såg ut! det va jag sandra robin karl jc! skit kul va det!
sen på kvällen gjorde jag och sandra vad? vet inte rikigt! men sen skulle vi sova. men hade film på, och då kan jag inte slita mig från att titta ju! och då somnade jag sent! så va astrött i skolan sen!
aja, men ha det bra! pusshej!

SKOLAN!


amanda sandra jonte jag johan


yehh!


robin ska ju vara med på bilderna med! men hann va på ässet
just då tyvärr! då blir bilden hel om han hade varit med!







amanda jag




jag sandra


påväg ner till ässet








ehm?









ANNEBERG (L)

B&B (L)












(L)


















kysssss!










sandra och robin, bigbrother! :D


hanky panky!


karl, erskänn bra det blev i snaggat?
sen så skulle vi visa karls pappa det, har provkörde jc moppe! :)




lite smått suddig bil därja ;) men skit samma! :D

tack för denna dagen, det va den bästa på länge! <3




Kommentarer
Postat av: johanna

såå fina bilder på dig och sandra i anneberg!!(L)<3

2009-09-06 @ 12:56:01
URL: http://jjohannasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0