första dagen på praon!

hejsan! :D
vaknade tidigt idag och duschade och fixade mig. så stod det på internet att bussen gick 08.47 men den gick o8.57 så satt och frös ihjäl mig verkligen! det är ju nästan bud på att börja använda vinterjacka tyckte jag då! men sen så åkte amanda och mickan samma buss som mig! kul och träffa manduuss som varit i polen i en vecka! :D saknat dej mycketmycketmycket!! så gick vi til hemköp för vi började vid 10.00 :) sen så blev klockan 10.00 så gick jag till skomagasinet där jag skulle praoa! :) ägaren är jättesnäll, och en vikarie som jag hade trodde jag inte fattade hur man prissätter ett par skor, så sa jag att jag fattade, men hon skulle minsann fortsätta och förklara! arg blev jag!! haha! sen gick jag och åt med johan amanda mickan robin! robiiiin kompiiis, mannnnen! hahah!
på appladalsskolan åt vi, säger bara en sak, SHIT! vilken fin skola! forseda skola är ju fattig som bara den märker jag nu! det va ju värsta lyx och allt!
sen efter praon så hoppade jag på den bussen vid 16.05 så skulle sandra hoppa på den med, så missuppfattade vi varandra så fick jag hoppa av igen. och ta den bussen vid 15.35 istället. sen skulle vi skynda oss för vi skulle på aerobicen vid fem, men så va det ingen, så då kunde man ju träffa min bvän edson, och nån mer? förlåt, vet inte vad du heter. synd värre! :)
och nu sitter jag hemma, funderar på att gå och göra hårinpackning eller nåt!
kisssss from louise!


dreammaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0