louise gillar sin prao!

chaachaaa! vad händer alla glada eller ledsna people? :D
jag är en av dom glada personerna i alla fall! :D vet inte varför, men är så himla glad, allt är så bra nu verkligen!
idag är det andra veckan på skomagasinet, först ville jag ju byta, men det vill jag verkigen inte nu! :D så bääääst är det! branka, wincent, pia (L)(L) dom är så bäst och gulliga! :) jag tror jag nästan satt upp hela affären?! packat upp asmycket skor verkligen. eller det känns som det i alla fall! efter det va jag och fika med mickan på café snipen, sån tårta eller vad det är :D mums på det asså! sen åkte jag buss hem med robin mickan julia. sen kom mamma och hämtade mig, så åkte jag hem, och sen idag har jag inte gjort nåt verkligen efter praon, vet inte vart tiden tagit vägen? hahhah! aja :D
kisssss from louise!


louise är happppppppyy!


don't worry be happy!


mösssssa powerrrrrrr!






Kommentarer
Postat av: miiickkan den bästa ;)

faaaaaaaaaaan va sööt man få va dåå....yeeeahhh vii är faan bäst ju :D <3<3

2009-09-21 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0