big city värnamo

hejsan allihopa!
idag va praon ganska kul, branca va inte där, hon är så kul! så skön verkligen!
sen kom issa amela till värnamo efter min prao, gick på stan och så, tack för dagen! så kul, vi hittade en påse som nån hade tappat med kläder och nåt mer? ofta man tappar en påse? menmen, vi är ju så duktiga och lämna den på hm! så snälla är vi! sen på trendhouse så trodde jag att nån hade glömt sin väska i provrummet, jag ba, oj, hon har glömt sin väska! kolla amela? men amela bara: HAHAHHAHAHAHA! jag ba vad? så var hon där inne, såg inte hennes fötter! låter inte så kul kanske, så dålig är jag på att förklara! men det va det i alla fall!
nu sitter elin och berättar massa saker om hennes prao, jag skrattar sönder verkligen! så kul! hahaha!
kissss from louise!


amela lilla bebis kollar på barnprogram! ;)


hahhaha, issa så söt du är :D:D


fuck u på dej med! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0