bästa ever!

hejsan!
vill bara säga at martina, jag finns för dej i alla lägen, du är underbar! allt kommer fixa sig! ÄLSKARDEJ! och jag är ingen porris!
ville bara säga oxå, att msn är det bästa! :D så kul är det!
denna dagen har jag suttit vid msn, så lamt egentligen, men kul som fan! :D
pratar med massa! och beccasöt, visar massa gamla minnen, bilder asså! skrattar sönder åt dom! så himla kul är det! becca har ju skaffat sig e brevvän med, som frågar ut henne totalt! HAHAHHA! asså skrattar högt!
mirre, vad ska jag börja, meeen! ÄGGGGGGDDDD ÄR DU! och mirre gick in i en mörk gränd, där det stod en man, mirre frågar: har du nån hjärna till salu? visst har jag det svarar mannen, du kan få den gratis! mirre blir överlycklig och tackar och skuttar iväg som en flicka, sen efter ett tag kommer han på, jag skulle nog aldrig köpt den hjärnan, för den går ju inte tänka med! lilla mirre kan INTE stava vekligen! borde ge han lektioner, efter som jag har "mvg" svenska. eller inte. men är bättre än han i alla fall! och blondiner kan ju i alla fall stava! och vi är mycket bättre. sen ägde jag och lovisa han. så han har nog aldirg blivit så ägd av en blondin förr, vi är smartare än ni tror! :D och mirre, det som du skrev på din nick, aja baja! inte snällt! och våra mammor tror massa saker om oss! och amela, fan va du kaxar! jag är ingen bitch! :D skrev massa mer med amela! så kul va det! men hon tkr ju jag är en noob?! det ska man ju inte tycka! :D:D
sen så är jag fixarlouise! eller hur alle? (a)
detta var bara lite av allt som hände! så kul!

skriver sen!
och alla är ju sjuka med nu ju! endel kommer ju få svininfluensan! hoppas man inte får det på sigges! fast jag tar chansen, för sigges går ju inte missa!!
pussssss! ;*


Kommentarer
Postat av: lovisa

vi ägde han asså :D:D

2009-09-04 @ 20:47:10
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se
Postat av: sid

jag är cool :D

2009-09-04 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0