andra dagen på praon!

hejsan! :)
idag va det andra dagen på praon, ganska kul idag, fick packa upp massa saker och sånt! tjurkärringen blev gladkärringen idag, för idag va hon snäll. sen efter praon så va jag med becca i värnamo, gick på stan, så va det en snäll man som vi pratade en stund med, han va på nån genomresa tror jag. så gick vi till hemköp och köpte energidryck! (Y)(Y) hehehhe! äkta gotttttt! sen så kom emma, så va vi, vi spelade in massa roligare filmer, wb massa folk! hahha! sen va vi där till halv åtta, sen åkte vi hem med beccas syster. sen hem till sandra en stund där syrran va med. sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket.
bilder kommer senare om jag nu tog några? videosarna kanske jag lägger in för skojs skull kanske.
kisssss from louise!


becca emma jag :D


becca kunde inte ta kort utan att dom blev suddiga :D hehhehh


:D:D:D


meeee looooooove :D:D så gottttt (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0