20 september!

halllllå ja alla! :D
idag, kolla man på match med johan lovisa sandra emma elin becca! grattttis killar! :D ni vann serien! stolt är jag över er!! :D 5-2 blev det tror jag iaf? :)
efter det så va jag emma elin sandra becca robin karl jc i beccas garage, så fettttttttt kul vi hade! ni är verkligen bäst! lyser upp min vardag till 10000000%

bilder komme senare sen kvällen! :)


förlåt lovisa, jag tog lite bilder!
omg, vrf ser jag så vit ut? jävla fuck face eller nåt!


sorrrrry lovisa! :) ahahaha, igga mig :D


sandra jag, b&b :D


mummmmmmaaa

sis & sandra


igga mig! :D


vi bjuder på den bilden :D


den med hehehheh :D


gratttttis boys! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0