värnamo!

skolan idag, ganska kul faktiskt! slapp dag, rast hela tiden kändes det som. det är ju bra det! sen efter skolan skulle jag och klippa mig, och så skulle amanda till värnamo. så gick vi på stan, sen gick jag och solade! vilken upplevelse woho! första gången för mig. så la jag mig där, så bara startade den, bara lös upp allt, jag blev asrädd, och amanda som stod i samma rum blev lika rädd hon? hahah! så kul va det! sen när jag va färdig, solade bara i 10min, man ska inte sola längre första gången. i alla fall, så reste jag mig upp, och amanda bara louise?!!! du är neger! jag bara: va!!!!!!!!? så kollade vi den vita randen, men så gick vi ut i det "normala ljuset" så va jag visst inte så brun som tur va! blev rädd för ett tag där. hade fått färg i alla fall hade jag. så skulle jag klippa mig egentligen, så hade dom råkat dubbelboka, så fick en tid imon istället. sen träffade vi prince akwasi alle snabbt, så skjutsade dom oss på cykel till skomagasinet för vi va lata och inte orkade gå, så köpte amanda skor, sen åkte vi hem vid halv sex eller nåt, så va jag med karl och philip sen kom becca elin en stund med.
glömde mobilen hemma så kunde inte ta kort!
kisssss from louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0