värnamo igen?

hejsan!
idag är det torsdag, idag blir det värnamo igen. efter skolan åkte jag emma till stan, gick runt lite där, köpte en kalender, woho! håller inte reda på alla läxor, så måste ha nåt att skriva i. sen så skulle vi gå och sola woho! mötte elin och johanna där. as skönt är det verkligen att sola, bara slappna av och halvsova. så solade emma, så öppnades hennes dörr! så kom det in två tjejer, de bara, den tjejens dörr öpnnades till mig, (emmas dörr) jag börjar as garva
verkligen, dom två med! tur att hon solade i bh och trosor i alla fall! så solade johanna elin med och jag med. sen gick vi på stan, sen gick jag emma och åt pommes på sten stures. så va det några tjejer där som va lite konstiga, den ena när jag gick förbi, hade byxorna så man såg halva röven, oj då! stackars henne egentligen, men kul va det. haha! sen åkte vi hem, så va jag hos farmor en stund med och åt och så. mamma kom och hämtade mig senare.
kissssss from louise!


så blev resultatet på 8 min bara! fast synd är att färgen
går ju bort sen lite, så man blir inte lika neger.


det är ganska kul, för när man precis solat är man neger
verkligen, fast det går bort.


jag emma


biffar vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0