trött?

chaaaa!
idag va det skolan, hade biologi prov, gick väldigt bra faktiskt! :D jag robin lärde oss bosniska hahaha! så bäst va det! :D så blev läraren arg på oss. menmen! sen skulle vi bestämma skoltröjorna, fuck you robin och jonte att ni vann! :D men kan hålla med om att dom va lite coola då!  bara för jag kom på baksidan. stolt är jag!

sen efter skolan så gick jag elin till smållänningen och köpte tårta för mamma fyller år imon, köpte fika med för va så hungrig.  sen när jag kom hem jag somnade på soffan klockan halv fem till halv åtta! fy, missade hela dagen ju! sen blev det lite plugg på kvällen. är verkligen jättetrött fortfarande, även om jag sovit.
kisssss from louise!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0