städning hemma hos louise!

igår somnade man tidigt på soffan så klart. typiskt mig verkligen. men var så trött!
kom och tänka på med att jag fick reda på mitt spanska prov med, gick jättebra! mvg! sen hade jag matte prov i fredags, gick inte så bra däremot, blir väl ett g tror jag! men hellre det än ig.

idag är det städning som gäller, har precis städat klart mitt rum nu, aldrig varit så städat tror jag nästan? nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, för sen vid halv tre ungefär så kommer släkten hit och firar mig och elin! för jag fyller år om två veckor! så det blir nog kul! speciellt när lilla melwin kommer, har saknat han, han är ju snart 9 månader! och urgullig som vanligt kommer han nog vara!
skriver senare! ha en bra lördag, för det kommer jag!
kisssss from louise
& saknar sandra!



no makeup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0