smörgåstårta!

idag va det skola som vanligt, väldigt rolig dag idag! jag amanda johan jonte hade verkligen kul! ett gott skratt förlänger livet som man säger! och engelska svenska är bäst för vi har maria! kollade på någon bra film med projektor, jag amanda gjorde massa roliga saker verkligen! saknat de tiden mycket!

efter skolan va det hem och göra smörgås tårta! mmm marabou eller mmmm smörgåstårta kanske istället. jag lillis mamma gjorde två tårtor då, fast jag gjorde en själv! stolt är jag faktiskt! vilken tycker ni ser godast ut? 1? 2?
faktiskt ganska kul va det! fuck you lillis, min är snyggast säger jag bara!
sen ikväll blir det väl mys med familjen, nu är det dags för fredagsmys. va tvungen att hjälpa till och göra smörgåstårtorna så kunde inte hitta på nåt kul ikväll, men det blir nog kul med mys ändå.
ha det bra!
kissss from louise!

1?


2?



vilken ser godast ut?

Kommentarer
Postat av: Lillis

Min ser och var godast ut !!!!! mohahahahha

2009-10-11 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0