slingning+värnamooooo

hejsan!
idag slutade jag tidigare, skulle åka och slinga håret, klippning blir det nästa vecka! blev jättenöjd verkligen, det va där på vet inte vad det heter, men där två års eleverna har din salong eller nåt :) det va frida som gjorde det, henne kända man ju igen sen innan :D gått på samma gympa, så satt och pratade massa minnen :D så tiden gick snabbt :)
sen skulle jag fixa en sak i skolan, men hann inte hem till dess, synd värre. menmen. sen efter det så va det tjejkväll i värnamo ju! :D:D så kom johanna becca elin till stan, sen kom lovisa johan jonte sandra emma med så gick vi på stan, träffade massa kul folk, så träffade vi lovisas boyfriend muha med, så söta är ni, paparazzi för min del. :) sen gick vi på stan, askul verkligen :D fast köpte bara en mössa och ett par öronhängen. helt proppfullt med folk ju! pallade inte köpa mer. sen åkte vi hem vid nio eller nåt? sen så träffade jag och endel karl robin bagge en stund med :) sen åkte jag hem och sov i min sköna säng :D:D
kissss from louise!



snyggis mössorna!


becca emma


massa folk :)


becca johanna, kärlek till bilden! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0