sandrapanda!

sov över med sandra från igår tills idag.
kom till sandra väldigt sent! för elin blev aldrig färdig, väldigt arg och irriterad var jag verkligen! menmen! så fixade sandra sigoch så drog vi till ica och köpte fredagsmix och halstabletter till sandra. sen åkte vi till karl, där robin va med. sen kom emma och efter sen stund kom elin och lovisa med. så skadade jag mig! orkar inte förklara hur, för då skrattar väl alla åt mig. men sen kunde jahg knappt gå, eller jo det kunde jag, men fick såna åtdragningar eller nåt? så det gjorde asont! så gick vi tjejer till sandra sen. och fyfan va kul det va! vi dampa sönder verkligen! men jag kunde inte skratta lika mycket, för det gjorde ont! asså skadade mig i svanskotan, och hur kan det påverka allt ungefär? det gör det verkligen! sen va bara jag och sandra, äka kul verkligen! jag kunde ju inte sluta skratta heller, så kom jag på en sak om hur jag skulle stå för att det inte skulle göra ont! ja!! så skrattade vi så mycket att vi väckte sandras mamma, förlåt! men när hon kom ner för trappan, så skrek sandra och då skrek jag med för jag blev rädd. så skulle jag gå på toa, så skrattade jag fortfarande för jag hörde sandra och hennes mamma började med skratta tillslut! haha! så kom jag ut så satt sandra på golvet, sen åt vi soppa? fråga mig inte varför. och chokladpudding med!
idag då så gjorde sandra ägg och bacon till frukost och jag, vad gjorde jag? jo, jag gjorde mjölkchoklad och mackor. mums på det! sen kollade vi på titanic!! asså jag har inte sett hela den förens nu, och det är den bästa filmen som finns!! den och twilight! asså sandra grät, så grät jag med bara för det. så fin den filmen är, dom älskar verkligen varandra.

kissss from louise!



I love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0