kalas!

godmorgon!
vaknade av att therese (min syster) och magnus kom in och väckte mig med att ta två gryt lock och slå mot varandra, vem kommer på nåt sånt? haha! blev rädd kan jag säga.

kalaset igår för släkten blev lyckat! även om det inte va så mycket släkt haha! god mat och presenter! fick mest pengar av alla, men även kläder, underkläder, moppe pokal ungefär. tack så mycket! gick och la mig väldigt sent igår, fråga mig inte varför? kollade på sista avsnittet av hollywood fruar med!
här kommer några bilder på melwin från går och idag!

kissss from louise



upp och ner, ner och upp!


melwin booi!


gulllllllig!




melwin va laddad för fotbollen, fast med HBK kläder




elin melwin




bästa bilden ever!




pyjamas mysss




avslutar med denna bilden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0