godmorgon och grattis till mig och syster!

hej och grattis till mig och min syster som fyller år idag! :D vaknade hemma hos lillis, fick nån slags ögonskugga från mary kay, tack lillis! :D och tack får igår, åt tacos och sen åkte vi på överraskning, det va att vi skulle bowla, och gissa vem som vinner? jo, JAG! skit kul verkligen! tack så mycket! (jag ägde) ungefär, 7-8 strikes! höll inte räkningen efter den tredje, haha!
1. louise
2.emil
3.elin
4.lillis

sen idag ska jag hem, mamma pappa kommer väl hem nån gång ikväll. då får man present med, eller har fått en rosa mjukisdress redan av dom. sen så har man redan fått av släkten. och just det, fick av amela och issa med, två nappar, och där stod det, vissa växer aldrig upp! hahaha! alla fattar inte varför dom gav  mig nappar, men den historien är lång den! hahah,. men tack så mycket! :D:D:D så kul! :D
lovet inleds ju i alla fall bra med min födelsedag, 15 år nu! ingen fjortis längre. (haha)
får ta och fira min födelsedag nu till veckan med kanske, får se det!
ha det bra, för det ska jag!

kisss from louise

Kommentarer
Postat av: marttttttina den bästa

GRATTTIS ÄLSKLING! :D<3<3<3<3<3<3

2009-10-25 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0