fredagskväll!

hellloo! :D
idag va det skoljoggen! woho! eller inte! jag hatar det mest! 1,2 km? orka det. men jag sandra amanda ida höll i uppvärmningen :D:D sjukt kul va det! fast lite pinsamt i början, men sen va det så himla kul att jag inte märkte när jag glömde nåt steg hit och dit, men det gjorde vi alla. :D men skit samma! kul va det! :) sen gick vi rundan, jag emma martina sandra, gick med lite andra med :) sen när man kom imål, vilken lättnad! mina fötter höll på att dö! sen på halvvägs så höll jag på att spy, hade jätteont i magen, skulle ju gått snabbare annars. menmen!
sen efter det åkte jag hem och duschade och så, sen åkte jag till bredaryd och va med sandra, sen kom jc robin karl bagge så åt dom på pizzerian, han som jobbade där blinkade åt mig?! ussssschhhh! emma lovisa becca kom med sen :D så va vi ute, här är lite bilder på mig becca lovisa :D så kul va det! :) haha!
kisssss from louise




min jacka har nån reflex eller nåt?


heart! vrf ser det ut som att jag har utväxt när jag precis slingat det?
bajs på det!


hahaha! :D lovisa gillar att kyssa min jacka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0