förlåt!

hej bloggen! om det nu är några som läser fortfarande, jag har inte bloggat på jättelänge verkligen!! förlåt! men har inte hunnit, har lagt mer tid på skolan. pluggat väldigt mycket, och det blev ju bra till slut.
I alla fall inte gjort så mycket denna veckan verkligen, inte efter skolan i alla fall. på tisdagen eller onsdagen eller va det nu va, så va vi och kollade på nån dans, ganska bra! men j*vlar va omogna endel är asså! en kille trodde jag att det va först, men sen märkte jag att det va en tjej! skrot över hela ansiktet, satte tuggummi på min systers tröja, och kallade elin och dom andra fjortisar! och till oss bara: kan ni inte glo lite till, till ida och sandra. äkta arg jag va! fast skrattade bara åt han, eller oj, hon.

i torsdags va jag i ullared med folk från skolan, en hel buss full! visste inte att martina linn amela issa skulle med? glömt bort och säga det till mig hallå! aja, påväg dit skulle jag hjälpa becca och plugga men det gick inte så superduper bra, fick inget gjort. I alla fall, detta va verkligen bästa på länge nu! shit va kul det va!!! jag becca körde kundvagnsrace mot mirre och etrit, vi vann! grattis till oss! fast det va bara för etrit tappa byxorna. men ändå, vi är bäst! så snurrade becca mig med kundvagnen, och gissa vad som händer då, jo vårat flak med coola bara flög iväg, martina skrattade så hon fick ont i halsen, och jag skrattade så jag dog, men uppstod igen. amela issa linn skrattade sönder med tror jag? hann inte kolla, för hade fullt upp med att skratta! men kul va det! sen inne på ullared va det en kille som såg lite skum ut, han bara: hej tjejer! vi sprang ifrån :D han bara: men kom hit! sen träffade vi han några gånger, och han kollade lika mycket varje gång, fråga issa! sen efter skolan sov jag över med sandra och syster med. jag och sandra skulle plugga men det gick inte så bra, eller ganska bra för mig, men för sandra, inte bra!! sandra ska bara prata hela tiden.
jag:sandra vi måste plugga, vi har prov imorgon!
sandra: ja, men kolla här... så fortsatte hon att prata.
jag: sandra!!! sluta prata, hahahha!
sandra: okejdå
en minut senare
sandra: jo men tänk om... och fortsatte
och så här fortsatte det ett bra tag, fast till slut så va jag ju tvungen att vara social, kunde inte låta bli. så vi fick inget gjort.

dagen efter va det skola, fredag, woho! jag och sandra skulle båda duscha, fast vi gick upp en halvtimme senare. fast vi hann ändå, jag hade till och med tid över. skolan va kul idag i alla fall, som vanligt!
efter skolan kom lillis och hämtade mig, för jag ska sova hos henne i helgen. så åkte vi till värnamo hem till henne. sen åkte vi och handlade massor med mat, jag lillis sjöng i bilen som galningar!  sen på kvällen hämtade vi elin som hade varit och ridit. hämtade pizza och sen när vi kom hem åt vi och sen prövade kläder, kollade på idol, och nicklas åkte ut, woho! sen somnade jag efter det på soffan!? va as trött, vet inte varför! sen nu på söndag fyller jag år! :D:D:D:D:D alla ska säga grattis då! :D

idag är det lördag, ska nog in till stan, träffa becca kanske. får se!
ha det bra
den som nu orkar läsa allt detta borde få nobelpriset :D nej, men ha så kul med att läsa!

kissss from louise!


Kommentarer
Postat av: iiida

weeeeei, jag borde få nobelpriset :D:D:D:D skojar, :D men jag saknar dig! <3

2009-10-24 @ 14:02:11
Postat av: fanny

sv: jag bara längtar tills den kommer ut! jag ÄLSKAR twilight!

2009-10-24 @ 23:31:39
URL: http://fansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0