elevrådet!

själv så är man med i elevrådet, i styrelsen. så idag åkte jag och sex andra, jonte, camilla, lukas, nico, olsson och jag då till värnamo på utbildning. rikigt kul va det, vi hade verkligen trevligt och skrattade hela tiden, rolig dag asså! vi va de enda som hade kul egentligen, alla andra tog det seriöst, det gjorde vi md, men det betyder ju inte att man inte får skratta? skönt och slippa skolan! sen kom vi hem vid 2 eller nåt, så hade vi eget möte, vi klarar det bättre själva utan vår rektor och biträdande rektor! dom kan vi ju skippa verkligen, så dåliga är dom! när vi pratar med dom så får vi inget gjort, för dom bara pratar hela tiden! vi får inte säga något! rikigt arg blir jag! men vårat möte så fixade vi massa verkligen, och detta året ska vi göra vår skola bättre verkligen, den suger verkligen nu! samma frågor sen 7an har ju tagit upp? och inget har hänt? och det ska vi till att det blir bättre! för vi är bäst :D
ha det bra!

kissss from louise




elevrådet, vårt nya motto: vi ska kämpa för oss ungdomar på skolan
till en bra miljö! kom jag på nu, men ändå :D


jonte ville inte vara med!


nuså!

tack för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0