dålig uppdatering?

förlåt för dålig uppdatering! men har inte hunnit! igår va jag hos mormor min, min låtsas morfar fyller år snart. jag och elin satt och kollade på picture this i bilen och åt massa godis, vilket inte va bra så, för då är man ju inte så hungrig till kalasmaten. inte så jätte kul va det, men sen så va ju johanna där, då blev det kul igen! :D satt och pratade och åt massor! helt proppmätt va jag! sen va det massa frukt där, hade massa uppätna meloner m.m. över hela tallriken, blev aldrig mätt, men sen helt plötsligt så blev jag så mätt att jag knappt kunde stå. sen åkte vi hem vid nio och kom hem tio, kollade på wild child med elin! den är bäst verkligen!

kisss from louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0