carpe diem

igår va det min födelsedag, som massa sa grattis, tack till dom! verkligen många som kom ihåg, trodde jag inte :D:D och endel som jag trodde skulle säga grattis gjorde inte det, besviken att endel glömde min födelsedag.
men efter jag hade varit hos lillis åkte jag hem till sandra, vilket jag inte skulle egentligen, för dom hade tänkt att åka hem till mig och elin och fira mig utan att jag visste det. förlåt! men så va jag hemma hos sandra men lovisa med, så kom ida rebecca och plingade på dörren, så hade dom med sig tårta med ljus på, och sån poff sak, jag såg inte den, så sköt ida mig i ansiktet! jag blev as rädd verkligen! så sköt hon en till och en till! blev jätteglad verkligen! tack!! :D
sen fick jag present av lovisa sandra! tack så jätte mycket verkligen! solpengar av lovisa, och ta hål i örat av sandra! tack så jätte mycket verkligen alla, blev verkligen jätteglad, älskar er!

så åkte jag ida becca sandra till forsheda i mörkret! brum, brum, here we come! skulle vi kolla på innebandy, men hann bara kolla i fem minuter. haha! sen kom jag på att vi kunde åkte till martina! krya på dej martina! så va vi där en stund! asmys! först fick vi tårta, sen chips, juice, och så. kändes lite dumt att komma dit och äta lixom! haha! men tack i alla fall! :D:D älskar dej martina!

träffade karl robin med senare, va på skolgården, sen va vi ute och gick till karl en stund sen hem till sandra. så sov jag sandra lovisa rebecca över! askul verkligen! jag sandra somnade lite, och så målade lovisa becca på mig! så filmade dom! äkte kul verkligen va det.

sen idag då, så vaknade jag av att någon knackade på dörren? fast jag gick inte upp ändå, tänkte inte på det. helt konstigt va det. så skulle sandras syrra lämna hunden, gismo! världens sötaste hund.
sen hade sandras systers häst rymt! så åkte vi och släppte in den. och vi hade världens oturs dag verkligen idag alla vi! haha!
aja, nu orkar jag inte skriva mer :D bäst dagar!

kissss from louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0