uppdatering = 0

hejsan!
asså förlåt för dålig uppdatering, ska skärpa mig verkligen! men har inte orkat verkligen!
torsdag: åkte till halmstad med elin, träffade becca johanna där, så gick alla, mys va det verkligen! tack så mycket! :D
fredag: va på gina tricot som hade öppnat ny affär, men köpte inget? duktigt av mig verkligen!
sen vet jag inte vad jag gjorde mer? busade med melwin, woho jag är moster asså! älskar dej melwin! sen va och åt hos micke på kvällen, va fint han har hemma hos sig! ser ut som en tidning eller nåt! mys va det!
lördag: lördag lördag lördag! idag va jag på mässa, magnus therese sambo släppte in oss, så åt vi, grattis till magnus som läser min blogg tror jag? haha
skriver väldigt kortfattat nu, men jätte kul va det och va i halmstad verkligen! som vanligt!
sen på kvällen så åkte jag hem, så fixade jag mig, så åkte jag på halloween party!!! va hos sandra, endel tjejer bara. så åt vi och myste, sen åkte vi till beccas garage!! rikigt kul! dansade och skrattade! tack för kvällen verkligen!
HALLOWEEN! :D bästa klädsel hade vi med såklart
BILDER KOMMER! när jag får tag i några.

kissss from louise!




nu drar vi!

jag och elin i halmstad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0