tema vecka!

tema vecka denna veckan! ganska kul faktiskt! första dagen va det tråkigt!! men sen idag va det kul! fast kunde dom inte komma på nåt bättre än krig som vi fick då. hur dålig fantasi har man?
sen igår fick jag present av martina och issa med! :D:D:D:D:D:D:D:D tack verkligen! :D fick stringtrosor, hahaha! och sen ansiktmasker och tre öronhängen! tack verkligen, älskar er!
sen idag fick jag present av amela! en sjal och öronhängen, tack så jättemycket amela! :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D älskar dej!
bilder nedanför! och sen på sandras och lovisas present med :):)
sen fick jag ju baby nappar av issa amela, så fucking kul! :D alla fattar inte nog varför dom gav mig dom. menmen!
orkar inte förklara!

kissss from louise



tack amela! :D <3


tack issa martina! :D


hahahahah! skrattar sönder! :D:D grrrrrrrrr asså! synd att ingen kille
får se dom på ;) hahha!


tack sandra! :D:D ta hål i örat!


solningspengar av lovisa! tack! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: loviiisa

hahahah hello hottie;) ganska najs skrivet elelr va säger du:D<3

2009-11-03 @ 21:41:30
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0