moppekurs här kommer jag+bäst dag i skolan!

hej bloggen!

skolan dag va BÄST! jag och amanda hade askul hela dagen! vi hade bara massa raster? typ sjöng dansade tog kort, gömde oss för andra, dansade i mörkret, hahaha, verkligen askul! tack för dagen! amanda har alla bilder och filmer, lägger upp något när jag får det.
sen efter skolan drog jag och elin till värnamo, gick lite på stan sen fikade vi och satt där länge och väntade tills klockan skulle bli kvart över sex, så kom johanna, så gick vi på moppekurs! woho! det höll på i tre timmar! fast det gick väldigt snabbt ändå tyckte jag? fick massa böcker, så nu får man börja plugga med! som alla vet så är det ju mycket svårare att ta moppekortet nu! går inte bara på en dag eller så, och ett aslätt prov. utan ett prov på kanske 100 frågor om inte mer?! och uppkörning och sånt. fast fick inget att äta där, lite dåligt tyckte jag! fick en rast på fem minuter, fast det gjorde inget, för han va så kul han som hade det! eller han förklarade på ett roligt sätt så att det va kul att lära sig. sen va det bara massa andra killar med. lillan eller robin heter han egentligen, jag johanna elin och han tyckte det va lite synd om en annan, så vi kunde inte hålla oss för skratt, men han märkte nog inget! (hoppas jag)
aja nu ska jag gå och sova, ha det bra
so provet idag gick överväntat bra asså! asöjd, eller det känns i alla fall bra, men får hoppas på det bästa!

kissss from louise


sis och jag

Kommentarer
Postat av: fanny

svar: tack så mycket lousie! :D

2009-11-11 @ 21:16:16
URL: http://fansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0