lördagkvällllllll

hejsan! I fredags åkte jag till sandra med elin, så va vi. sen så kom becca och sen lovisa med och sen emma emma. så gick vi och åt på pizzan, jag och becca har damp som vanligt när vi skulle gå dit! :D hahha! vi höll på som barnungar asså! men kul va det! vet inte vad vi gjorde på marken? eller vi snurrade och la oss på marken, så snurrade hela marken.
sen efter vi hade ätit följde vi becca hem, så vi andra gick till sandra, asså fy va kul det va! asså sandra och elin är hur kittliga som helst? vi hade alla damp! lovisa och jag misstolkar berättelser under täcket! och lovisa, du får börja träna, jag brottade ju ner dej på en kick! :D emma spelar in och pratar som en, vet inte vad hon gör? och emma är lika svag hon, elin med, sandra med, och sen becca, hon är såklart starkare än mig.
aja, kul kväll!

kissss from louise


jag och becca på marken :D

Kommentarer
Postat av: sid :D

hahah, men louise du är inget biffigare du heller ;)

2009-11-26 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0