lördag med lovisa!

idag vaknade jag hos sandra. så fixade jag mig, sen åkte jag med lovisa till värnamo! så va vi med muha, adi? minthan? kan inte stava, förlåt! det va kul i alla fall! fast så skulle dom nån annan stans helt plötsligt eller nåt, så hade vi misssat den bussen som precis hade gått, och så gick en buss efter 4 timmar eller nåt?! men jag lovisa hade kul ändå, vi gick runt lite överallt!
va på navet och så va det några där, så spelade vi buzz? hahaha! vi är bäst! :D va på meddo, hemköp och massa!
tack för dagen lovisa! askul!! har alltid kul med dej lovisa :D
lovisa har bilderna, får se om hon kan skicka.


på kvällen åkte jag och lovisa hem vid 9 eller nåt, så åkte vi till forsheda, till massa folk! tack för kvällen! askul verkligen! va hos amanda, och va ute med. så lurade amela och elin mig med, era ungar! :D och sen åkte rabih ut i idol för nån dag sen med :( jag och becca blev asarg! becca drog mig i håret så jag lyftes upp eller nåt? ont gjorde det i alla fall!

kissss from louise!



Kommentarer
Postat av: sid:D

hahaha jag o elin är bäst :D

2009-11-18 @ 13:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0