fredag

idag va det skola, askul som vanligt!! jag becca amela har krig i skolan med, matkrig hahah så kul har vi! mina och amandas planer med till krigen!
sen efter skolan åkte jag becca till stan och köpte julavslutningsklänning och armband. bild på det kommer.
sen gick jag becca till sofie där emma bella va sen åkte vi buss till forsheda och fixade oss sen va det party med flickorna, va bjuden till johanna. tack för kvällen! vårat dansrum i johannas källare! så äkta coolt! sen lärde jag mig juggedans? så bra är jag, verkligen! eller inte. sen åkte ju mariette ut i idol med ju, jag blev glad då! hon är bra, men dom andra är bättre!
tack för dagen och sen kvällen!

kissss from louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0