figy :D

idag skulle vi till figygymnasium med skolan och kolla två linjer som man kunde tänka sig, jag har bestämt att jag ska gå samhäll i alla fall, shit va kul det låter! så det blir det bitches! men jag vet inte om jag ska gå i värnamo? vill gå i halmstad, men vet inte om jag får för mamma, ska försöka ta lite mer ansvar hemma, och det är verkligen min dröm att få komma bort, få prova på nåt nytt, ta ansvar, nya kompisar med. så jag hoppas mamma låter mig, för det skulle betyda mamma. tror inte hon läser detta, men hoppas hon vet att hon betyder, att jag är glad för allt hon gör för mig jämt, även om jag inte visar det så mycket, så gör det det. älskar dej mamma!

sen åkte jag på moppekurs vid sex till nio, johanna den saken vi "sa i bilen" den stämmer ju så mycket! hahahaha! vi har verkligen kul på moppekursen, jag elin johanna och robin! ****** han är kul han, skrattar vi med han eller åt han? hahahha, johanna elin robin fattar nog. jag är ledig då, vi tar då! hahah

ha det bra
kissss from louise





Kommentarer
Postat av: johanna

haha munnen full av pepparkakor och ba: ähh vi ta de bá på studiedag, jaooo käan!

hahaha we like him;D<3<3<3

2009-11-18 @ 21:28:04
URL: http://jjohannasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0