basta!

chaachaa!
åkte till sandra innan, så bastade vi! :D satt och pratade ut och hade kul! så tog vi massa fula kort, ska nog inte lägga in dom, får sen kanske! men i alla fall, så åt vi pizza så hände det en kul grej asså, sandra du vet vad :D sen skulle vi till stallet assnabbt, så åkte vi dit på 12 min?! det är ju rekord! vi är snabba asså! så åkte jag hem, och nu sitter jag och skrattar högt! jag och becca håller på med nån kille och driver med han, men shit va kaxig han är?! vi va ju snälla först men sen började han kaxa. orkar inte förklara hur vi började prata med han, men han och en till förföljde oss en gång på ett badhus, och så hittade vi han, så skrev vi till han och så började allt! :D äkta kul är det! hahahhahahah! har du svanar i din gård? becca du är ju min bärrefärre? hahahha:D

kissss from louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0