1 år med er<3

1 underbart år med mina flickor, mali <3 martina amela louise issa. det började med när vi ba på bio för första gången, därifrån och ett år framåt tills idag har ni blivit några av mina närmaste vänner, och jag hoppas att det kommer bli ännu mer år med er, även om det har varit lite konstigt ibland, så har det alltid fixat sig! och wow, ni är tre underbara tjejer som man alltid har kul med, verkligen ALLTID, vi delar både skratt och gråt tillsammans, jag kommer aldrig glömma när jag pratade med er jätte mycket på msn, men inte vågade prata i verkligeheten? haha, skrattar när jag tänker på det! haha! vi kallade det min lilla '"sjukdom" men den har blivit bättre och bättre med tiden och nu, om jag inte pratar med er i skolan så är det katastrof, för det måste jag! nu har min sjukdom släppt, jag kan säga allt till er, för jag vet att man kan lita på er verkligen! upp till 110% jag kommer aldrig glömma alla minnen med er, och jag hoppas att det blir fler med, och nu ska det bli en vana att jag följer med er och att vi börjar vara mer! ni fattar inte hur mycket ni betyder, även om ni inte tror det, så gör ni verkligen det, innan har jag känt att det varit ni tre bara, för ni har känt varandra längst, men nu börjar jag och känna att jag passar in! och det betyder verkligen, jag har fått lära känna de bästa vänner man kan få, ni är så himla underbara vänner man kan få, och ni kommer komma långt här i livet med era fantastiska personligheter, för det slår allting annat! nu när jag sitter och skriver det här rinner mina tårar ner för kinden, ni är speciella personer, jag kommer alltid bry mig om er! och jag finns om ni vill prata, för jag är inte den som säger allt till andra, jag kan verkligen hålla hemligheter, jag säger inte till någon!känns som om jag har känt er hur länge som helst! är så glad att jag känner er, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, när jag blir stor och vi kanske inte känner varandra, så kommer jag alltid minnas er, ni har en bit i mitt hjärta, jag bryr mig om er! ni ställer alltid upp om jag har mått dåligt, i alla lägen. är inte bra på att skriva sånt är, men iaf.
ÄLSKAR ER TJEJER!



mina babes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0