Halmstad

hejhej!
Idag skulle jag sandra cykla till sannarpsbadet och möta becca där. Men vi har ju noll koll, men vi hittade till slut! Sannarpsbadet är verkligen jättekul! dom hade blåst upp en slags klättersak, som vi körde herren på täppan på med några andra, vi ägde såklart! :D kanske inte ska lägga ut dom bilderna som vi tog. men sen när jag och sandra skulle hem, så började det och spöregna, och vi kom inte ihåg vägen, duktigt va? ;) vi blev jättearga först, men så skrattade vi bara åt det. Men vi hittade hem till slut! :) Sen på kvällen va det dags för Halmstad tavet, jag och Sandra, våra familjer, Karin och Lasse, Therese och Melwin så klart, Vi kollade först lite ute, sen gick vi in till resturangen som therse kille Magnus äger. Rikigt trevligt va det! men jag vann tyvärr bara lite, hade otur. :( åt god mat och efterrätt, fick ju gratis såklart med. Melwin den lille busen, när jag skulle hålla i han, rev han ner jätte mycket saker, för han vill hålla i det, vi fick flytta alla saker till andra sidan av bordet. Sen på kvällen tog vi taxin hem. Sen gick vi alla till Sandras stuga, där det va "efterfest" för dom vuxna. Stannade där till två.
ha det bra bloggläsare! ;*



Sandra

Melwin Therse (syster)

Elin sandra jag



dagens outfit! ;)
solglasögon från hm: 60kr
väska från hm: 200kr
rosa kofta från jc: 200kr
blåa jeansleggings från ginatricot: 200kr
svarta kilklack, från skopunkten: 250kr
halsband från hm: 60kr
armband från hm: 60kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0