Halmstad

hej allihopa!
Idag kom jag fram till Halmstad, äntligen äntligen! känner på mig att det kmr bli underbart, men vädret har jag hört att det ska bli sådär synd tyvärr, menmen, det blir nog kul ändå! har ju hyrt stuga en vecka framöver. Började med att packa upp väskan och allt annat, stugan va ju inte top notch direkt, men det blir nog bra! Sen träffade jag Sandra som jag inte har träffat på jättelänge verkligen, med sin kusin Carolina med. vi cyklade till eurostop, pratade hela tiden, hade ju inte träffats på jättelänge! iaf, jag köpte en ny foundation. Sen påväg hem så cyklade Sandra rakt in i en buske, skrattade nästan så jag började gråta! Sen på kvällen åkte vi till Sandra där vi åt tacos med hennes storasyster Martina och hennes kille Jonte. satt och pratade i tre timmar, rikigt mysigt! Sen åkte vi till vår top notcha stuga, och sen så kom Karl, rikigt trevligt va det! verkligen en rolig kväll, tack för det!
ha det bra! pusspuss! :)


Sandra precis när hon cyklat in i busken!

tuffingarna själva! ;* lite oseriös bild av mig ja! ;)


Karl och jag :)

jag sandra elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0