Godmorgon!

heeeeej!
kom hem sent igår, orkade inte skriva nåt. i alla fall, jag och becca cyklade in till stan och åt på kebabhouse. mums på det! fattade knappt vad dom sa, men det gick till slut. satt där en stund och pratade, sen gick vi och satte oss på några solstolar och satt där en stund. sen cyklade vi hem och träffade gunnarsson affe felix jocke, och nån mer vad han nu hette. Va på japan, satt och pratade, sen cyklade vi ner till stranden och träffade några fulla, men jätte roliga personer. Va där och pratade och dansade med dom. sen gick vi därifrån och va ute en stund, kom hem kl 2 elr nåt. kommer inte riktigt ihåg. tack för kvällen! rikigt kul va det!
nu ligger jag och becca i sängen nyvakna, ska snart äta frukost.
puss alla bloggläsare! skriver senare.

jag becca nyvakna. ;)

Innan vi åkte till stan.


innan stan.

innan stan.

påväg! :D

kebaaaaab houuuuussse!

jag

becca cooling. ;)

halmstad! :D

Kommentarer
Postat av: carro;D

fina :D

2009-07-30 @ 12:39:26
Postat av: Neasbooi

skoj dag i hastad nästsan gång måste du lova att jag få

hänge med ;D annars blir jag ledsen i ögat XP;(

2009-07-30 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0