Bredaryd here I come!

chaaaa chaaaa! :D
idag vaknade jag, fixade mig lite, satt vid datan typ. sen åkte jag till Bredaryd till emma med elin syster, där va även becca. Sen gick vi och kollade på killarnas träning. fast kollade inte särskilt mycket. Sen kom linn och martina! efterlängtade Martina som jag inte träffat på jättelänge verkligen! hon har ju varit i kroatien och bosnien i fyra hela veckor! blev jätteglad över att träffa henne! Satt och pratade och flummade mest. Sen kom glasbilen, så gick vi och köpte ett paket glass, mums på det! sen efter det drog vi till greken, vårt ställe verkligen, är ju värsta stammisar. Träffade några lite konstiga men ändå roliga, den ena ville vara med på kort som ni ser nedan, han frågade oss om vi ville hänga med på fest, men aldrig! vi kände ju inte dom! Sen va vi på skolgården ett tag, va ute hela dagen. Jag fick köra Emmas moppe! duktig jag är på att köra tycker jag. Martina skjutsade mig runtrunt hela skolgården.Jag robin jc emma linn becca elin´martina karl, tror jag inte glömde nån iaf. xd tack fär en trevlig kväll! nu sitter ligger jag i sängen, ska kolla på paradise hotel snart med ju! det är verkligen bäst, är helt beroende. Om det inte redan är slut! måste springa och kolla det! får ju verkligen inte missa det! Imån kanske jag ska till Halmstad igen med becca! Men det är inte säkert än. Men får hoppas! :) Kommer bli jättekul i så fall! :)
ha det bra alla bloggläsare!
pusspuss! ;*

becca

jc mannen

becca linn martina

emma elin nån? jag

Robin, jc saknat dej robin!

Amanda


jag elin

Kommentarer
Postat av: FB edson

låter som en kul dag ^^

haha vrf inte gå på fest ? skulle inte tvekat XD

ooohh jag vill hänka till Hstad XD

ph maraton me ph kompis lr vad säger du hahahhaha!

ha det bra du med bloggare ;]

2009-07-29 @ 02:12:07
Postat av: emeliiiieeee

haha lugnt :D barasäg till om det är ngt mer sötnos :D <333

2009-07-29 @ 13:34:17
URL: http://liansays.blogg.se/
Postat av: johan a

diss

2009-07-29 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0